Hierojakoulu etänä? Suomen Hierojakouluilla on helppo opiskella toiselta paikkakunnalta käsin

Suomen Hierojakoulut tarjoaa opetusta yhteensä 11 paikkakunnalla. Opintoja on mahdollista suorittaa myös toiselta paikkakunnalta käsin.

Suomen Hierojakoulujen opetus koostuu lähiopetuksesta sekä aidossa asiakasympäristössä tapahtuvasta työharjoittelusta. Opiskelijamme tekevät asiakastyötä samassa vastaanotossa Rela-hierojien koulutettujen ammattilaisten kanssa – on siis taattu, että opiskelijan taustatiimissä on aina ammattilaisen tuki paikalla. Opiskelijan valmistuttua hän voi halutessaan jäädä töihin Rela-hierojien riveihin.

Opiskelijamme voivat suorittaa työharjoittelun niin sanotun B-vaiheen millä tahansa Rela-hierojien vastaanotolla. Kaikissa koulutusyksiköissämme on myös Rela-hierojien vastaanotto, joten työharjoittelun voi suorittaa myös koululla. Koska Rela-hierojien vastaanottoja on melkein 80, on työharjoittelun suorittaminen mahdollista lähes missä päin Suomea tahansa.

Toiselta paikkakunnalta käsin opiskelevalle suosittelemme monimuoto-opintoja, jolloin lähiopetusta on joka toinen viikonloppu.

Lista Rela-hierojien vastaanotoista > Suomen Hierojakoulujen yksiköt >

Esimerkkejä ulkopaikkakunnista, joissa voit suorittaa työssäoppimisen ja sitä lähin koulutusyksikkö

FORSSA > Pirkanmaan tai Espoon Hierojakoulu
HÄMEENKYRÖ > Pirkanmaan Hierojakoulu