Hierojamme tarjoavat palveluitaan Rela-hierojina 1.9. alkaen — Myös opiskelijahieronta siirtyy Rela-hierojille

Hyvä asiakkaamme,

1.9.2022 alkaen Suomen Hierojakoulut Oy keskittyy koulutustoimintaan, ja hierontapalvelumme (myös opiskelijahieronta) siirtyvät Rela-hierojille. Tutuille koulutetuille hierojillemme varaat ajan nyt Rela-hierojien kautta.

Varataksesi ajan hierojillemme, siirry Rela-hierojien ajanvaraukseen >

Käytännön asiat asiakkaillemme

Päivitetty 23.8.2022

Mikä muuttuu?

Terveystalo-konserni osti Suomen Hierojakoulut Oy:n (SHK) 30.11.2021. Toiminnan selkeyttämiseksi hierontapalveluiden tarjoaminen toteutetaan Rela-hierojat Oy:n alla ja hierojakoulutustoiminta SHK:n alla. Tämän myötä SHK:n hierontatoiminta siirtyy 1.9.2022 alkaen Rela-hierojille. Löydät jatkossa samat tutut hierojat samoista tutuista koulun vastaanottotiloista, mutta jatkossa relalaisina.

Muutos näkyy palvelutarjonnan muutoksena: Jatkossa käytössäsi on Rela-hierojien palvelut 79 vastaanotolla. Lisäksi voit ostaa Relakortin eli Rela-hierojien kanta-asiakaskortin, jolla saat hieronnat puoleen hintaan listahinnasta sekä etuja osteopatia- ja naprapatiapalveluista. Lisätietoja Relakortista löydät täältä. Kortin voit ostaa Rela-hierojien verkkokaupasta tai seuraavalla hierontakäynnilläsi vastaanotosta. Saat kanta-asiakkaan hintaedun jo samalla käynnillä, kun ostat kortin.

Tutustu myös Rela-hierojien verkkokauppavalikoimaan sekä Rela Sportin palveluihin aktiiviliikkujille ja urheilijoille. Yritysasiakkaille tarjoamme mielellämme rentouttavan etusopimuksen henkilöstön hyvinvoinnin tukemiseksi.

Mitä tapahtuu lahjakorteille?

Voimassa olevat lahjakortit toimivat sellaisenaan kaikilla Rela-hierojien 79:llä toimipisteellä 1.9.2022 alkaen.

Huomioithan, että jatkossa lahjakortit käyvät ainoastaan koulutettujen hierojien palveluihin. Voit halutessasi palauttaa lahjakortin, mikäli haluat vaihtaa sen takaisin rahaksi. Otathan tällöin yhteyttä rela.hierojat@relagroup.fi ja kerro viestissä lahjakortin tiedot sekä tilinumerosi. Hoidathan mahdollisen muutoksen 31.8.2022 mennessä.

Siirtyvätkö potilastiedot ja markkinointiluvat Rela-hierojille?

Potilastiedot siirtyvät Rela-hierojille. Markkinointiluvat siirtyvät, jos olet antanut markkinointiluvan SHK:lle.

Jatkuvatko hieronnat SHK:n tiloissa?

Kyllä, sekä opiskelijahieronta että koulutettujen hierojien palvelut jatkuvat. Hierontapalveluissa on pieniä muutoksia sen vuoksi, että ne yhdenmukaistetaan Rela-hierojien palveluntarjonnan kanssa.

Opiskelijahierontaa saattaa olla tarjolla myös muilla Relan toimipisteillä. Kysy lisää paikalliselta Rela-toimipisteeltä tai koululta, kun opiskelijoiden työharjoittelu syyskuun puolivälissä alkaa!

Rela Hierojilla on useita vastaanottoja kotikaupungissani. Mikä vastaanotoista on samoissa tiloissa SHK:n koulun kanssa?

Kouluilla toimivat vastaanotot ovat nimeltään:

Kuinka varaan ajan 1.9.2022 alkaen?

Rela-hierojien verkkosivujen, Rela-ajanvaraussovelluksen kautta (saatavana sovelluskaupoista) tai puhelimitse, puh. 0600-13811 (0,39 €/min+pvm). Puhelinajanvaraus on auki ma-pe 9 – 17.

Opiskelijahieronnat alkavat tuttuun tapaan syyskuun puolivälissä, ja näihin ajanvaraus aukeaa Rela-hierojien vastaanottosivuilla syyskuussa.

Missä on minua lähin Rela-hierojien toimipiste?

Katso lista Rela-hierojien vastaanotoista täältä.

Mitä maksutapoja Rela-hierojilla on?

Rela-hierojien vastaanotolla käy yleisimmät maksukortit ja käteinen. Hieronnan voi maksaa myös ePassin Hyvinvointipassilla, Smartumin Hierontasaldolla sekä Eazybreakin hyvinvointisaldolla. Henkilöstöeduiksi tarkoitetuilla maksutavoilla ei voi maksaa opiskelijahierontaa.

Minulla on muu kysymys asiakkuudesta Rela-hierojilla.

Ota yhteyttä rela.hierojat@relagroup.fi.